Intel I210-T1

Breu ressenya
Intel I210-T1
Seleccionat a la valoració
6
Millor valoració targetes de xarxa
Interfícies: PCI-E - Velocitat: 1 Gbps
Torna a la classificació
Compartir

Comprar Intel I210-T1

Especificacions Intel I210-T1

Yandex.Mercat de dades
Característiques generals
Interfície PCI-E
Velocitat de transmissió 10/100/1000
Nombre de connectors RJ-45 1
Interrompre la coordinació hi ha
Suport de marc Jumbo hi ha
Descàrrega de suma de comprovació TCP hi ha
Segmentació TCP hi ha
Suport del sistema operatiu Windows Server 2008/7, DOS, CE 6/7, Linux RHEL 5.8 / 6.2, Linux SLES 10/11, VMware ESX / ESXi
A més
Tota una vida 1095 dies.
Període de garantia 1095 dies.

Opinions de la Intel I210-T1

Yandex.Mercat de dades
Valoració: 5 de 5
Ivanov.
Avantatges: Estabilitat. Rendiment, QOS integrat (molt agradable per a la llar)
Desavantatges: El preu d’un mocador d’Intel.
Comentari: Ethernet gigabit domèstic des d’ISP. El vell realtek incorporat va extreure 500 megabits de la força, mentre es carregava el nucli de la CPU a la meitat. I no vaig poder fer res al respecte. En l’ocasió, vaig comprar un clon d’aquest mocador amb el mateix xip a Amazon per 15 dòlars. L’he inserit, he instal·lat el controlador des del lloc web Intel i no sé el dolor. La velocitat va augmentar a 800 megabits i, naturalment, es va trobar amb el commutador del proveïdor. Entre un ordinador i un ordinador portàtil amb el mocador d’Intel en dóna més de 950. La càrrega del percentatge va caure. Estic satisfet. I ara no hi ha necessitat de tallar torrents per programació, si vull reproduir a Internet o veure un vídeo, un maquinari intel·ligent prioritza automàticament el trànsit.
30 de gener de 2017, Sant Petersburg
Valoració: 5 de 5
Maxim P.
Avantatges: Alguna mena de solidesa i fiabilitat. Acabo de posar-lo a la ranura i tot funciona com hauria de ser.
Desavantatges: No trobat
Comentari: No sóc un gran mestre en descriure tot tipus de tecnologies de xarxa, tk. no hi ha molt en el tema i no conec els termes. La conclusió és que tinc un bon maquinari informàtic, que he comprat recentment, i per alguna raó he pensat que el maquinari modern resolia els problemes de càrrega elevada del processador central quan utilitzava la targeta de xarxa integrada (que, per cert, també és Intel). Però no, no ens vam decidir i, en els jocs fora de línia, apareixen les descàrregues de fons de contingut de torrents, retards, contraccions i altres manifestacions que no resulten còmodes per al joc. No vaig poder aguantar això i vaig decidir comprar aquesta targeta de xarxa. L'he triat d'acord amb el principi: "marca fiable", compatibilitat amb Windows 10, bé, no és el preu més alt dins dels preus d'aquesta marca. Com a resultat de les eleccions, aquest model va resultar ser el més comprensible per a mi. Sí, no és barat, sí, les capacitats de la targeta són excessives per a mi, però vaig decidir arriscar-me (a causa del poc nombre de comentaris sobre aquest model) i la vaig comprar. Vaig triar la versió original a tot preu i vaig prendre la decisió correcta: Intel no va decebre. Ara, en els jocs fora de línia amb "torrents" de fons, tot funciona bé, no hi ha res endarrerit, els fotogrames no cauen i tota la feina de "xarxa" es fa càrrec de la targeta de xarxa, sense carregar el processador: tinc el que volia. També vull assenyalar una certa sensació de fiabilitat i falta d’errors: només l’he inserit a la ranura i tot ha funcionat sense ballar ni ballar.
20 de març de 2018, Moscou

Electrònica

Oficina

Electrodomèstics