Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Breu ressenya
Seleccionat a la valoració
5
Millor valoració
Televisors Xiaomi
Smart TV - Diagonal: 43 polzades
Comprar Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Característiques Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Yandex.Mercat de dades
Característiques principals | |
Un tipus | TV LCD |
Diagonal | 108,5 cm (42,5 ") |
Format de pantalla | 16:9 |
Resolució | 3840x2160 |
Resolució HD | 4K UHD, HDR |
Il·luminació de fons LED (LED) | hi ha |
So estèreo | hi ha |
Freqüència d’actualització de la pantalla | 60 Hz |
Smart TV | hi ha |
Plataforma Smart TV | Android |
Any model | 2019 |
Imatge | |
Brillantor | 220 cd / m2 |
Contrast | 1000:1 |
Angle de visió | 178° |
Temps de resposta de píxels | 8 ms |
Exploració progressiva | hi ha |
Recepció de senyals | |
Suport DVB-T | DVB-T MPEG4 |
Suport DVB-T2 | hi ha |
Suport DVB-C | DVB-C MPEG4 |
So | |
Potència sonora | 16 W (2x8 W) |
Sistema acústic | dos altaveus |
So envoltant | hi ha |
Descodificadors d'àudio | Dolby Digital, DTS |
Multimèdia | |
Formats compatibles | MPEG4, HEVC (H.265), JPEG |
Interfícies | |
Entrades | AV, HDMI x3, USB, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac |
Sortides | òptica |
Connectors frontals / laterals | HDMI, USB |
Versió de la interfície HDMI | HDMI 2.0 |
Suport CI | Sí, una ranura, suport CI + |
Funcions | |
Suport True Cinema de 24p | hi ha |
RAM | 2 GB |
Memòria integrada | 8 GB |
A més | |
Muntable a la paret | hi ha |
Muntatge VESA estàndard | 300 × 300 mm |
Dimensions amb suport (AlxAxP) | 963x613x233 mm |
Dimensions sense suport (AlxAxP) | 963x559x33 mm |
Informació adicional | Menú russificat |
Opinions del Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Yandex.Mercat de dades
Avantatges:
Imatge brillant, fàcil connexió. Android TV 9 és una gran tauleta. Els vídeos 4K a Youtube funcionen amb força! Una cosa intel·lectual a la qual cal posar una mica de cervell.
Desavantatges:
Al mode SMART no hi ha manera d’ajustar la imatge. Tot és normal en mode TV. No hi ha prou botó "Menú" per a la configuració dinàmica del televisor. No hi ha antialiasing per a 24 fotogrames, per això es poden produir congelacions en escenes dinàmiques.
Comentari:
Els fris lleugers en escenes dinàmiques no maten la impressió general d’aquest dispositiu. Instal·leu l’emulador Nintendo 64, connecteu un gamepad i llest. El més important, com en qualsevol dispositiu Android, és no exagerar amb la instal·lació de programes. I hi ha alguna cosa que instal·lar!
11 d'agost de 2020, Kaliningrad
Avantatges:
televisor fantàstic pels vostres diners
Desavantatges:
no són
Comentari:
Aconsello a tothom
10 de setembre de 2020, Zhukovsky
Avantatges:
Per aquest preu superior. L’android intel·ligent és perfecte. Sense retards, congelacions, etc. La segona paret del sistema operatiu també funciona bé.
Desavantatges:
En un fons completament negre, es veu una baixa densitat de LEDs de retroiluminació, cosa que no es nota quan es mira un vídeo, etc. En el mode Android OS, és impossible entrar al vídeo, al so, etc. No obstant això, quan s'utilitza el segon intèrpret d'ordres de patchwall, hi ha aquesta oportunitat.
Comentari:
Qualitat de preu. Televisió súper intel·ligent!
25 de setembre de 2020, Simferopol
Avantatges:
Bonica foto Handy Chromecast
Desavantatges:
El so no és de molt bona qualitat. L’ideal seria comprar un sistema de so, però per als més exigents els parlants nadius ho faran. No hi ha cap suport de paret inclòs: cal comprar-lo per separat.
Comentari:
Per a mi era important que fos possible transmetre la imatge des del portàtil al televisor sense cables. Durant un parell de dies vaig organitzar el ball amb una pandereta, intentant obrir Miracast i DiWi a la televisió.Per tant, per a aquells que són com jo: al tanc: TV a Android i compatible amb Chromecast. Aquells. tot el que heu de fer és fer clic al botó Emet al navegador Chrome del vostre ordinador portàtil, i voilà! Però cal tenir en compte que la velocitat del Wi-Fi ha de ser decent, en cas contrari la transmissió es ralentix.
25 de setembre de 2020, Iekaterinburg
Avantatges:
valor versus oportunitat
Desavantatges:
en mig any vaig ser estúpid un parell de vegades, no era crític reiniciar
Comentari:
25 d'agost de 2020, Simferopol
Avantatges:
relació qualitat-preu !!! El sistema operatiu és molt ràpid. El comandament a distància és compacte. el disseny no és dolent, molt lleuger i 4K sobretot per una font externa. en instal·lar HDVideobox: oblideu tots els cables, unitats flash, descàrregues, etc. Només necessita Wi-Fi i menjar. connectat un gamepad mitjançant bluetooth: jugueu com a mínim a jocs d'Android almenys a sega, dandy i fins i tot a PS1. Vaig connectar l’acústica portàtil amb el karaoke mitjançant bluetooth: karaoke preparat.
Desavantatges:
no hi ha accés ràpid a la configuració de la imatge, heu d'anar a qualsevol lloc molt lluny (però aquesta tarifa és per a un androide i un control remot minimalista). La cerca per veu retorna les respostes trobades a totes les aplicacions, excepte al navegador. - incòmode.
Comentari:
comparant amb LG per 55.000 rubles, puc dir el següent. La imatge a l’esquí és millor, hi ha més configuracions, el 4K es veu més clar i bell, el televisor en si és convenient pel que fa al control, el comandament a distància amb l’acceleròmetre és una cosa !!! (però costa per separat 3.500, el tenia al kit). Xiaomi guanya en termes de funcionalitat i preu sense ambigüitats.
20 d’agost de 2020, Perm
Avantatges:
Funcionalitat i característiques pel seu cost (comprat per 21000r)
Desavantatges:
El so natiu és terrible, afortunadament el vaig tallar immediatament a la barra de so de BT
Comentari:
Vaig aconseguir que substituís un Samsung de deu anys, utilitzo el televisor com a pantalla per a pel·lícules i YouTube. La imatge no és pitjor que en un esquí 4k el 2018 des de l’habitació del costat, però l’intel·ligent és moltes vegades més agradable. Personalment, només trobo a faltar la pantalla del port, en cas contrari, tot està bé
23 d'agost de 2020, Nizhny Novgorod
Avantatges:
Matrix, 4K HDR, resposta visualment ràpida. AndroidTV a bord, WiFi de 5 ghz. 3 (!) Entrades HDMI, els competidors tenen 2 o fins i tot 1 com a màxim.
Desavantatges:
Pel millor cost actual, la millor opció. Mega segadora. Llàstima que no cuini bollos. El so d’aquestes dimensions reservades a l’acústica no és gens dolent. La resta d’homòlegs xinesos ho tenen molt pitjor.
Comentari:
Després de servir fidelment durant 11 anys LG 37LH5000 va renunciar (la matriu va morir), van decidir no intentar solucionar-ho, sinó comprar-ne un de nou. En un pressupost de fins a 25.000, hi havia marques A completament podrides en termes de capacitats, o un nom tan conegut fabricat a la Xina. De sobte, vaig trobar notícies sobre descomptes en televisors de Xiaomi. Com a resultat, el vaig comprar a Beru.ru. Amb gran alegria, la televisió va arribar en 3 (!) Dies a Rostov-on-Don, tot i que fins i tot a la botiga de la companyia van prometre del 4 al 11. La televisió va arribar perfectament empaquetada en una bombolla (tot i que podrien haver posat una altra capa si eren llaminers) i completament intactes (gràcies DPD, ets fantàstic). També em va sorprendre gratament l’oportunitat de treure’l a crèdit a través de Sberbank, directament “sense deixar la caixa registradora” (ho vaig encarregar a través de l’aplicació Android, el propi programa va reenviar la sol·licitud a l’aplicació Sberbank i, després de l’aprovació, va tornar a Beru en 3 minuts per completar el procediment), realment no m’agrada anar a cap lloc, comunicar-me amb representants que per alguna raó creuen que són més intel·ligents que vosaltres i saben millor el que necessiteu. L'única cosa és que heu de posar el Mi Box S en algun lloc, perquè tot el que pugui fa que el televisor sigui de la mateixa manera sense esforçar-se.
17 d'agost de 2020, Rostov-on-Don