ALUMET (Alyumet) 4х4 Т444
Kort gennemgangKøb ALUMET (Alyumet) 4x4 T444
Specifikationer ALUMET (Alyumet) 4х4 Т444
Det vigtigste | |
Stigelængde | 4,66 m |
Trinstigehøjde | 2,33 m |
Antal sektioner | 4 |
Antal trin i et afsnit | 4 |
Maksimal belastning | 150 kg |
Transportmål | 1,22x0,7x0,26 m |
Vægt | 14,9 kg |
Anmeldelser om ALUMET (Alyumet) 4x4 T444
En god trappe til en fornuftig pris efter en generel stigning i prisen i 2015. Når man klikker af, er hængslerne fastgjort uafhængigt af hinanden, først klikker man stille på den ene, derefter den anden uden at bekymre sig om, at den første springer af (Jeg ved ikke, hvad dette princip hedder, der er meget af dette i anmeldelserne). Aluminiumsprofilerne og trinene i sig selv er stærke nok (score 5 point). Men om placeringen af hængslet og profilen skal fortælles mere detaljeret. Den faste del af hængslet indsættes i profilen, og profilen krympes, ligesom kabelsko krympes (i dyrere trappemodeller, nittet fastgørelse). Efter tre anvendelser er der allerede observeret en vis løsning (belastningen på disse steder er ret alvorlig). Uden at vente på afslutningen af garantiperioden vil jeg styrke fastgørelsen i henhold til princippet om nitter, kun med bolte. Og stigen fungerer lykkeligt. Jeg giver fem point for prisen og muligheden for revision alene. P.S. Profilen gør IKKE dine hænder beskidte.