ITECH-holder T3001

Kort gennemgang
ITECH-holder T3001
Valgt i vurderingen
5
Bedste vurdering beslag til tv
Til 15-40 "diagonal - Til 42-70" diagonal - Gulvstående - Drejeligt - VESA-standard
Tilbage til vurdering
Del

Køb ITECH mount T3001

Specifikationer ITECH-holder T3001

Yandex.Marked data
Muligheder
En type rack
Aftale LCD-tv
Maksimal belastning 30 kg
Antal hylder 3
Antal frihedsgrader 1
Diagonalt tv 32-55 tommer
Tur der er
Vesa-standard 300x200 mm, 200x200 mm, 300x300 mm, 400x200 mm, 400x300 mm, 400x400 mm, 600x400 mm
Yderligere Information beslagsrotation: + 15 ° ~ -15 °

Udtalelser fra ITECH-holderen T3001

Yandex.Marked data
Bedømmelse: 5 ud af 5
Elena
Fordele: Kompaktitet, stilfuldhed
Ulemper: ingen kanal til ledninger
Kommentar: Anbefale
25. september 2019, Yegoryevsk
Dmitry Bondarev
Fordele: En meget smuk, funktionel og holdbar hylde, hvor alt mit udstyr var placeret, bestående af: Plasma, en centralhøjttaler (kolonne), en stereomodtager og en Blue-ray-afspiller. Alt ser godt ud og harmonisk. Først var jeg bekymret at belastningen fra ovenstående ting ville være for stor for hende, men nej, alt er i orden !!!!
Ulemper: Ingen
Kommentar: Jeg anbefaler alle at købe!
13. november 2019, Kursk
Evgeny S.
Fordele: Overkommelig, let at montere, et rigt sæt monteringer (selvom jeg stadig var nødt til at købe lange skruer til mit tv for at sikre en let lodret hældning), propper på to hjul til fastgørelse af positionen, ret stilfuldt udseende.
Ulemper: Der er ingen kabelkanal, der er ingen justering af beslagets hældning i det lodrette plan, selvom du nemt kan samle to par plastskiver af forskellig længde fra monteringssættet for at installere tv'et med en afvigelse på ca. 10 grader.
Kommentar: En god moderne version af et tv-sengebord med evnen til hurtigt at bevæge sig rundt i lokalet. Røret er hul indvendigt med en trebjælkes stiver i hele sin længde, hvilket giver tilstrækkelig strukturel stivhed, men samtidig reducerer vægten betydeligt. Generelt, på trods af det spinkle udseende, viser designet sig at være ret stabilt, de midterste og øverste hylder holdes faktisk kun på afstandsstykket og rørboksen, så jeg overbelastede dem ikke, selvom den midterste hylde passer perfekt til et slankt pc-skrivebord, der vejer ca. 10 kg. Teknisk set giver designet mulighed for at dreje en eller to hylder i den modsatte retning af skærmen for at skabe en modvægt eller frigøre plads direkte foran tv'et, selvom det ikke giver meget mening.
30. marts 2020, Moskva

Elektronik

Kontor

Hårde hvidevarer