TopON TOP-T72
Kort gennemgang
Valgt i vurderingen
13
Bedste vurdering
eksterne batterier (powerbank)
10000 mAh og derover - Opladning af bærbare computere - Til tablets - Med hurtig opladning - Til iPhones (iPhone) - Til telefoner (smartphones)
Køb TopON TOP-T72
TopON TOP-T72 specifikationer
Yandex.Marked data
Generelle egenskaber | |
Kapacitet | 18000 mAh (66,60 Wh) |
Samtidig opladning af to enheder | der er |
Oplader bærbare computere | der er |
Biladapter | der er |
Support til hurtig opladning | ja, Qualcomm Quick Charge 2.0 |
indgang | |
Stik | rundt stik |
Spænding | 5, 13-20V |
Nuværende | 2,1 - 3 A |
Produktion | |
Stik | USBx2, universalstik |
Maksimal strøm på USB 1 | 2 A |
Maksimal strøm på USB 2 | 2.1 A |
Support | 12V, 16,50V, 19V, 20V, 24V |
Micro USB-adapter | der er |
Batteri | |
En type | Li-Ion |
Antal opladningscyklusser | 500 |
Derudover | |
Kortslutningsbeskyttelse | der er |
Beskyttelse mod overbelastning | der er |
beskyttelse mod overophedning | der er |
Opladningsindikator | der er |
Kropsmateriale | plast |
Dimensioner | 78x174x21,5 mm |
Vægt | 420 g |
Udstyr | USB-kabel - mikro-USB; 8 adaptere til bærbare computere; biladapter |
Yderligere Information | ekstra mikro-USB-indgang |
TopON TOP-T72 anmeldelser
Yandex.Marked data
Fordele:
Den vigtigste funktionalitet medførte ingen klager, det er fantastisk!
Ulemper:
Djævelen er i detaljerne. Det er ikke en kendsgerning, at en anden enhed ikke har sådanne ulemper. 1. Den oplyste kapacitet på 18 A * h (66,6 W * h) er en løgn, den målte opladningskapacitet var 13,7 A * h (50 W * h), returneringen ved tilslutning til en bærbar computer under hensyntagen til effektivitet er naturligvis endnu mindre med 20-25% ... Derfor bør køberen vide, at den samlede mængde energi, når den drives af en bærbar computer, ikke vil være mere end 40 W * h. 2. Hvis du tager batteriet i området på displayet, så bøjes sagen kraftigt, det kan gå i stykker i rygsækken. I betragtning af at enheden er beregnet til udendørs brug, er dette uacceptabelt. 3. Når batteriet oplades gennem den runde port, er spændingen på begge USB'er = 5,75 V, hvilket ikke svarer til USB-specifikationen og kan generelt føre til beskadigelse af de tilsluttede enheder. Det er værd at bemærke, at instruktionen i små bogstaver forbyder samtidig opladning og frigivelse af energi, men kun få mennesker vil læse dette. 4. I sig selv er manglen på muligheden for at oplade fra enheden, mens den oplades, en ulempe, da du under rejsen også skal tage opladning med en USB-udgang. 5. Der er ingen adaptere inkluderet i bærbar opladning til den runde batteriport. Hvad skal en person, der ikke er klar til at lodde noget for at oplade bøget, gøre? Køb en anden 19V strømforsyning, eller oplad en halv dag via USB. 6. Enhedens plastik (slukket!) Stinker meget stærkt, når du kommer ind i det rum, hvor den ligger, rammer den næsen. Måske vil det falme over tid ... 7. Der er ingen supporttjeneste til spørgsmål stillet via e-mail. mail, efter en uge er der intet svar.
Kommentar:
13. april 2018, Moskva
Fordele:
Kapacitet, skærmtilgængelighed, bred vifte af udgangsspændinger til bærbare computere. Kan placeres i lommen på en jakke i håndfladestørrelse. Jeg prøvede det på 3 bærbare computere (DELL Samsung Asus) - alt viste sig at være opladet fra batteriet! - Fremragende! Opretter perfekt forbindelse til andre eksterne batterier og distribuerer og accepterer en opladning med et brag.
Ulemper:
Som allerede nævnt oplader mobiltelefonen 2,5 watt fra USB1-porten og ikke 5 som ved konventionel opladning. Det andet minus er manglen på en oplader i sættet, som en bærbar computer, du skal kigge efter opladning selv, batteriet får strøm i lang tid fra mikro-USB-indgangen. Dell ovsky-bærbar computer oplades kun, når den er tændt (selvom det er muligt, at det hele er i Likux på den bærbare computer, ved jeg ikke det), de bagudvendte, jeg testede i alle stater, er opladet). Ikke en enkelt adapter, der var inkluderet i sættet, kom til Dells bærbare computer. Som et resultat kan du oplade det fra batteriet, men du kunne ikke oplade batteriet fra lysnettet i nærværelse af en "native" Dell-oplader.
Kommentar:
Indtryk er generelt fremragende, det oplader både telefoner og vigtigst af alt bærbare computere, som batteriet faktisk blev købt til. Ovenstående ulemper er temmelig småtterier.
4. november 2017, Moskva
Fordele:
Kvaliteten af opladningsenheder og præcist forskellige enheder
Ulemper:
Indtil jeg fandt det, er størrelsen ikke til en lomme, men den oplader både en bærbar computer og en tablet på én gang, hvilket kompenserer for alt)
Kommentar:
Blev bare min frelser! Jeg købte den før turen, og jeg har tre af dem om ugen, og jeg fortryder det slet ikke. Denne lille boks oplader perfekt to telefoner på én gang, en bærbar computer eller en tablet, ja kort sagt, der er nok opladning til alle mine gadgets, og jeg oplever ikke evig panik i søgningen efter forretninger) Jeg råder alle, der elsker at være i røre ved og elsker at rejse !!!
19. februar 2018, Moskva
Fordele:
Virkelig stor kapacitet, meget hurtig opladbar bærbar computer, sejt udseende
Ulemper:
Fandt ikke
Kommentar:
5. oktober 2017, Moskva
Fordele:
Multifunktionel, med display, holdbar, kan oplades direkte i bilen.
Ulemper:
Passer ikke i en lille kvindetaske, ret tung for en pige
Kommentar:
I ganske lang tid valgte jeg en bærbar oplader til mig selv. Jeg bruger to telefoner i mit arbejde, en bærbar computer, et kamera, og derudover er jeg konstant på farten. Denne model hjælper mig og mine kolleger meget! Der er alle strømstikkene, du kan oplade den bærbare computer med din telefon, og hvad er det sejeste, der er en cigarettænderopladning! Jeg kan varmt anbefale P.S. Hvis du har børn, tag den sorte. Jeg købte en hvid og den allerførste dag lavede barnet en kalya-malya med en markør, nu smitter den ikke af :) + Jeg tabte den, men kroppen rev ikke engang. Al godhed og opladede bærbare computere!
5. oktober 2017, Moskva
Fordele:
Har perfekt opladning, oplader den bærbare computer og telefonen på samme tid et par gange, alt er dekorativt
Ulemper:
Selvfølgelig kan du ikke lægge det i korman, men dette kompenseres af opladningens volumen.
Kommentar:
5. oktober 2017, Moskva
Fordele:
Oplader enhver enhed meget hurtigt.
Ulemper:
ingen
Kommentar:
Jeg kan virkelig godt lide denne model. Opladningen varer længe. Fantastisk ting. Jeg rådgiver !!!
3. marts 2018, Moskva
Fordele:
Informativ skærm, hurtig opladningssystem ved en af udgangene, evnen til at oplade tre gadgets på én gang, udseende, byggekvalitet
Kommentar:
5. oktober 2017
Fordele:
Kraftfuld, oplader flere gadgets på samme tid. Har en hurtig opladningsfunktion. Du kan genoplade din ultrabook.
Ulemper:
Ingen Type-C-ledning.
Kommentar:
En god gadget, jeg købte mig selv og min ven som en gave.
6. oktober 2017, Moskva
Fordele:
Rimelig kapacitet, høj effektivitet, understøttelse af hurtig opladning, opladning af alle gadgets, inklusive bærbare computere og endda (!) En bil, byggekvalitet, mat finish.
Ulemper:
Størrelsen er kun til posen, men af hensyn til en sådan kapacitet skal du klare det.
Kommentar:
Jeg forventede ikke, at der i vores tid er producenter, der ikke overvurderer dåsenes nominelle kapacitet. Respekt for ærlighed og ensartet kvalitet. Allerede den anden opladning fra TopON og anden gang mislykkedes ikke. Jeg anbefaler stærkt at købe.
24. januar 2018, Moskva