Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Kort gennemgang
Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Valgt i vurderingen
5
Bedste vurdering Xiaomi-tv
Smart TV - Diagonal: 43 tommer
Tilbage til vurdering
Del

Køb Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Egenskaber Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Yandex.Marked data
Hovedtræk
En type LCD-tv
Diagonal 42,5 "(108cm)
Skærmformat 16:9
Løsning 3840x2160
HD-opløsning 4K UHD, HDR
LED (LED) baggrundsbelysning der er
Stereolyd der er
Skærm opdateringshastighed 60 Hz
Smart TV der er
Smart TV-platform Android
Modelår 2019
Billede
Lysstyrke 220 cd / m2
Kontrast 1000:1
Synsvinkel 178°
Pixel responstid 8 ms
Progressiv scanning der er
Signalmodtagelse
DVB-T support DVB-T MPEG4
DVB-T2 understøttelse der er
DVB-C support DVB-C MPEG4
Lyd
Lydeffekt 16 W (2x8 W)
Akustisk system to højttalere
Surround sound der er
Audio dekodere Dolby Digital, DTS
Multimedia
Understøttede formater MPEG4, HEVC (H.265), JPEG
Grænseflader
Indgange AV, HDMI x3, USB, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac
Udgange optik
For- / sidestik HDMI, USB
HDMI interface version HDMI 2.0
CI support ja, en slot, CI + support
Funktioner
24p True Cinema support der er
vædder 2 GB
Indbygget hukommelse 8 GB
Derudover
Kan monteres på væggen der er
VESA-monteringsstandard 300 × 300 mm
Mål med stativ (BxHxD) 963x613x233 mm
Mål uden fod (BxHxD) 963x559x33 mm
Yderligere Information Russified menu

Udtalelser fra Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Yandex.Marked data
Bedømmelse: 5 ud af 5
Dmitry Koshevets
Fordele: Lyst billede, nem forbindelse. Android TV 9 er en fantastisk tablet! 4K-videoer på Youtube går med et brag! En intellektuel ting, som du skal bruge lidt hjerner til.
Ulemper: I SMART-tilstand er der ingen måde at justere billedet på. Alt er normalt i TV-tilstand. Der er ikke nok "Menu" -knap til dynamiske tv-indstillinger. Der er ingen anti-aliasing for 24 billeder, og derfor kan der forekomme frysninger i dynamiske scener.
Kommentar: Lys friser i dynamiske scener dræber ikke det samlede indtryk af denne enhed. Installer Nintendo 64-emulatoren, tilslut en gamepad - og gå! Det vigtigste, som i enhver Android-enhed, er ikke at overdrive det med installation af programmer. Og der er noget at installere!
11. august 2020, Kaliningrad
Vladis
Fordele: stort tv-apparat til dine penge
Ulemper: de er ikke
Kommentar: Jeg råder alle
10. september 2020, Zhukovsky
Rapan R.
Fordele: For denne pris top. Smart android er perfekt. Ingen forsinkelser, fryser osv. 2. OS-pacth-væg fungerer også fint.
Ulemper: På en helt sort baggrund er en lav tæthed af baggrundsbelysnings-LED'er synlige, hvilket ikke er synligt, når man ser video osv. I Android OS-tilstand er det umuligt at komme ind i videoen, lyden osv. Men når du bruger den anden patchwall shell, er der en sådan mulighed!
Kommentar: Priskvalitet. Super smart tv!
25. september 2020, Simferopol
Bedømmelse: 4 ud af 5
Catherine
Fordele: Godt billede Handy Chromecast
Ulemper: Lyden er ikke særlig god kvalitet. Ideelt set skal du købe et lydsystem, men for de kræsen, vil indfødte højttalere gøre. Der er ingen vægbeslag inkluderet - du skal købe separat.
Kommentar: Det var vigtigt for mig, at det var muligt at udsende billedet fra den bærbare computer til tv'et uden ledninger. I et par dage arrangerede jeg dans med en tamburin og forsøgte at åbne Miracast og DiWi på tv.Så for dem der er som mig - i tanken: TV på Android og understøtter Chromecast. De der. alt hvad du skal gøre er at klikke på Broadcast-knappen i Chrome-browseren på din bærbare computer - og voila! Men det skal bemærkes, at Wi-Fi-hastigheden skal være anstændig, ellers bremses transmissionen.
25. september 2020, Jekaterinburg
Dmitry P.
Fordele: værdi versus mulighed
Ulemper: om et halvt år var jeg dum et par gange, det var ikke kritisk at genstarte
Kommentar:
25. august 2020, Simferopol
Bedømmelse: 4 ud af 5
mad c.
Fordele: forhold mellem pris og kvalitet !!! Operativsystemet er meget hurtigt. Fjernbetjeningen er kompakt. designet er ikke dårligt, meget let og 4K især fra en ekstern kilde. ved at installere HDVideobox - du glemmer alle kabler, flashdrev, downloads osv. Han har kun brug for Wi-Fi og mad. tilsluttet en gamepad via bluetooth - spil mindst Android-spil i det mindste i sega, dandy og endda PS1. Jeg forbandt bærbar akustik med karaoke via bluetooth - færdiglavet karaoke.
Ulemper: der er ingen hurtig adgang til billedindstillingerne, du skal hen et sted langt hele tiden (men dette gebyr er for en android og en minimalistisk fjernbetjening). Stemmesøgning returnerer svar, der findes i alle applikationer undtagen browseren. - ubelejligt.
Kommentar: sammenlignet med LG for 55.000 rubler, kan jeg sige følgende. Billedet på ski er bedre, der er flere indstillinger, 4K ser klarere og smukkere ud, bekvemmelighed med hensyn til kontrol af selve tv'et, en fjernbetjening med et accelerometer er en ting !!! (men det koster 3500 separat, jeg havde det i sættet). Xiaomi vinder med hensyn til funktionalitet og pris utvetydigt.
20. august 2020, Perm
Pilin Artyom
Fordele: Funktionalitet og egenskaber for dets omkostninger (købt for 21000r)
Ulemper: Den oprindelige lyd er forfærdelig, heldigvis skar jeg den straks til soundbaren på bt
Kommentar: Jeg fik det til at erstatte en 10-årig Samsung, jeg bruger tv'et som en skærm til film og YouTube. Billedet er ikke værre end på en 4k ski i 2018 fra det næste rum, men smart er mange gange mere behageligt. Personligt savner jeg kun havnedisplayet, ellers er alt i orden
23. august 2020, Nizhny Novgorod
Alexey Romankov
Fordele: Matrix, 4K HDR, visuelt hurtigt respons. AndroidTV om bord, WiFi 5 GHz. 3 (!) HDMI-indgange, konkurrenter har i bedste fald 2 eller endda kun 1.
Ulemper: For den aktuelle pris, den bedste løsning. Megahøster. Det er en skam, at han ikke bager boller. Lyden til de dimensioner, der er afsat til akustik, er slet ikke dårlig. Resten af ​​de kinesiske kolleger har det meget værre.
Kommentar: Efter at have tjent trofast i 11 år gav LG 37LH5000 op (matrixen døde), de besluttede ikke at prøve at reparere den, men at købe en ny. I et budget på op til 25.000 var der enten helt rådne A-mærker med hensyn til kapaciteter eller et såkaldt navn fremstillet i Kina. Pludselig stødte på nyheder om rabatter på tv fra Xiaomi. Som et resultat købte jeg det på Beru.ru. Til stor glæde ankom tv'et om 3 (!) Dage til Rostov ved Don, selvom de selv i virksomhedsbutikken lovede fra 4 til 11. Tv'et ankom pænt pakket i en boble (selvom de kunne have lagt et andet lag, hvis de var grådige) og helt intakte (tak DPD, du er fantastisk). Jeg blev også glædeligt overrasket over muligheden for at tage det ud på kredit gennem Sberbank direkte "uden at forlade kasseapparatet" (jeg bestilte det via Android-applikationen, selve programmet videresendte anmodningen til Sberbank-applikationen, og efter godkendelse vendte den tilbage til Beru om 3 minutter for at afslutte proceduren), Jeg kan virkelig ikke lide at gå et sted, kommunikere med repræsentanter, der af en eller anden grund synes, at de er klogere end dig og ved bedre, hvad du har brug for. Det eneste er, at du skal placere Mi Box S et eller andet sted, for alt, hvad det kan, gør tv'et på samme måde uden at anstrenge sig.
17. august 2020, Rostov ved Don

Elektronik

Kontor

Hårde hvidevarer