Intel I210-T1

Lyhyt katsaus
Intel I210-T1
Valittu luokituksessa
6
Paras arvio verkkokortit
Liitännät: PCI-E - Nopeus: 1 Gbps
Takaisin luokitukseen
Jaa

Osta Intel I210-T1

Intel I210-T1: tekniset tiedot

Yandex.Market-tiedot
Yleiset ominaisuudet
Käyttöliittymä PCI-E
Siirtonopeus 10/100/1000
RJ-45-liittimien määrä 1
Keskeytä koordinointi on
Jumbo-kehystuki on
TCP-tarkistussumman purku on
TCP-segmentointi on
Käyttöjärjestelmän tuki Windows Server 2008/7, DOS, CE 6/7, Linux RHEL 5.8 / 6.2, Linux SLES 10/11, VMware ESX / ESXi
Lisäksi
Elinikä 1095 päivää.
Takuuaika 1095 päivää.

Intel I210-T1: n mielipiteet

Yandex.Market-tiedot
Arvostelu: 5/5
Ivanov.
Edut: Vakaus. Suorituskyky, sisäänrakennettu QOS (erittäin mukava kotiin)
Haitat: Intelin huivin hinta.
Kommentti: Kotigigabitin Ethernet Internet-palveluntarjoajalta. Vanha sisäänrakennettu realtek puristi 500 megabittiä voimasta samalla, kun CPU-ydin ladattiin puoleen. Enkä voinut tehdä mitään asialle. Joskus ostin tämän huivin kloonin samalla sirulla Amazonista 15 dollaria. Lisäsin sen, asennin ohjaimen Intelin verkkosivustolta, enkä tiedä surua. Nopeus hyppäsi 800 megabitiin ja juoksi luonnollisesti palveluntarjoajan kytkimeen. Intelin nenäliinalla olevan tietokoneen ja kannettavan välillä on yli 950. Prosentin kuormitus laski. Olen tyytyväinen. Ja nyt ei ole tarpeen leikata torrenteja ohjelmallisesti, jos haluan pelata verkossa tai katsella videota, älykäs laitteisto priorisoi liikenteen automaattisesti.
30. tammikuuta 2017, Pietari
Arvostelu: 5/5
Maxim P.
Edut: Jonkinlainen vakaus ja luotettavuus. Laitoin sen vain paikkaan ja kaikki toimii kuten pitäisi.
Haitat: Ei löydetty
Kommentti: En ole hyvä mestari kuvaamaan kaikenlaisia ​​verkkotekniikoita, tk. ei paljon aiheesta ja tiedä termejä. Tärkeintä on, että minulla on hyvä tietokonelaitteisto, jonka ostin äskettäin, ja jostain syystä ajattelin, että nykyaikainen laitteisto ratkaisi keskusprosessorin raskaan kuormituksen ongelmat käytettäessä sisäänrakennettua verkkokorttia (joka muuten, on myös Intel). Mutta ei, emme päättäneet, ja offline-peleissä sisällön taustalataus torrentista, viive, nykiminen ja muut ilmentymät, jotka eivät ole mukavia pelattavuudelle. En voinut sietää tätä ja päätin ostaa tämän verkkokortin. Valitsin sen periaatteen mukaan - "luotettava tuotemerkki", tuki Windows 10: lle, no, ei korkein hinta tämän tuotemerkin hinnoittelussa. Vaalien seurauksena tämä malli osoittautui minulle ymmärrettävimmäksi. Kyllä, ei halpaa, kyllä, kortin ominaisuudet ovat liian suuret minulle, mutta päätin ottaa riskin (pienen arvostelumäärän vuoksi tästä mallista) ja ostin sen. Valitsin alkuperäisen version täydellä hinnalla ja tein oikean päätöksen - Intel ei tuottanut pettymystä. Nyt offline-peleissä, joissa on taustaa "torrentit", kaikki toimii hyvin, mikään ei viivästy, kehykset eivät roikku, ja kaikki "verkko" -työt siirtyy verkkokortille lataamatta prosessoria - sain mitä halusin. Haluan myös huomata tietyn luotettavuuden ja virheettömyyden tunteen - työnnin sen vain paikkaan ja kaikki toimi ilman tanssia ja tanssia.
20. maaliskuuta 2018, Moskova

Elektroniikka

Toimisto

Kodinkoneet