ALUMET (Alyumet) 4х4 Т444

Korte beoordeling
ALUMET (Alyumet) 4х4 Т444
Geselecteerd in de beoordeling
12
Beste beoordeling trappen en trapladders
Standalone - Materiaal: aluminium - Koppelbaar - Transformatoren
Terug naar beoordeling
Delen

Koop ALUMET (Alyumet) 4x4 T444

Specificaties ALUMET (Alyumet) 4х4 Т444

De belangrijkste
Ladder lengte 4,66 m
Hoogte laddertje 2,33 m
Aantal secties 4
Aantal stappen in een sectie 4
Maximale lading 150 kg
Transport afmetingen 1,22x0,7x0,26 m
Gewicht 14,9 kg

Reviews van ALUMET (Alyumet) 4x4 T444

Beoordeling: 5 uit 5
Yuri

Een goede trap voor een redelijke prijs na een algemene prijsstijging in 2015. Bij het afbreken zitten de scharnieren onafhankelijk van elkaar vast, eerst breek je er rustig de ene af, dan de andere, zonder dat je bang hoeft te zijn dat de eerste eraf springt (Ik weet niet hoe dit principe wordt genoemd, er staat veel hiervan in de recensies schrijven). De aluminium profielen en treden zelf zijn sterk genoeg (score 5 punten). Maar over de plaats van bevestiging van het scharnier en het profiel moet meer in detail worden verteld. Het vaste deel van het scharnier wordt in het profiel gestoken en het profiel wordt gekrompen, zoals kabelschoenen worden gekrompen (bij duurdere modellen trappen, geklonken bevestiging). Na drie keer gebruik is er al wat losraken te zien (de belasting op deze plaatsen is behoorlijk ernstig). Zonder te wachten op het einde van de garantieperiode, zal ik de bevestiging versterken volgens het principe van klinknagels, alleen met bouten. En de ladder zal nog lang en gelukkig werken. Ik geef vijf punten voor de prijs en de mogelijkheid van revisie op zichzelf. P.S. Het profiel maakt je handen NIET vuil.

12 juli 2015

Elektronica

Kantoor

Huishoudelijke apparaten