Intel I210-T1

Korte beoordeling
Intel I210-T1
Geselecteerd in de beoordeling
6
Beste beoordeling netwerkkaarten
Interfaces: PCI-E - Snelheid: 1 Gbps
Terug naar beoordeling
Delen

Koop Intel I210-T1

Intel I210-T1 specificaties

Yandex.Market-gegevens
Algemene karakteristieken
Koppel PCI-E
Baudsnelheid 10/100/1000
Aantal RJ-45-connectoren 1
Coördinatie onderbreken er bestaat
Jumbo Frame-ondersteuning er bestaat
Offload van TCP checksum er bestaat
TCP-segmentatie er bestaat
OS-ondersteuning Windows Server 2008/7, DOS, CE 6/7, Linux RHEL 5.8 / 6.2, Linux SLES 10/11, VMware ESX / ESXi
Bovendien
Levenslang 1095 dagen.
Garantieperiode 1095 dagen.

Adviezen van de Intel I210-T1

Yandex.Market-gegevens
Beoordeling: 5 uit 5
Ivanov.
Voordelen: Stabiliteit. Prestaties, ingebouwde QOS (erg fijn voor thuis)
Nadelen: Prijs voor een hoofddoek van Intel.
Commentaar: Gigabit Ethernet thuis van ISP. De oude ingebouwde realtek perste maximaal 500 megabit eruit, terwijl de CPU-kern met de helft werd belast. En ik kon er niets aan doen. Bij die gelegenheid kocht ik een kloon van deze sjaal met dezelfde chip op Amazon voor $ 15. Ik heb het ingevoegd, de driver van de Intel-website geïnstalleerd en ik ken geen verdriet. De snelheid sprong naar 800 megabit en liep natuurlijk tegen de schakelaar van de provider aan. Tussen een computer en een laptop met de zakdoek van Intel geeft het meer dan 950. De belasting van het percentage is gedaald. Ik ben tevreden. En nu is het niet nodig om torrents programmatisch af te snijden, als ik wil spelen op het web of een video wil bekijken, geeft een slim stuk hardware automatisch prioriteit aan verkeer.
30 januari 2017, Sint-Petersburg
Beoordeling: 5 uit 5
Maxim P.
Voordelen: Een soort stevigheid en betrouwbaarheid. Ik stop het gewoon in de gleuf en alles werkt zoals het hoort.
Nadelen: Niet gevonden
Commentaar: Ik ben geen geweldige meester in het beschrijven van allerlei netwerktechnologieën, tk. niet veel in het onderwerp en weet de termen niet. Waar het op neerkomt is dat ik goede computerhardware heb, die ik onlangs heb gekocht, en om de een of andere reden dacht ik dat moderne hardware de problemen van zware belasting van de centrale processor oploste bij gebruik van de ingebouwde netwerkkaart (die trouwens is ook Intel). Maar nee, we hebben niet besloten, en in offline games, met het downloaden van inhoud van torrents op de achtergrond, verschijnen vertragingen, spiertrekkingen en andere manifestaties die niet comfortabel zijn voor de gameplay. Ik kon dit niet verdragen en besloot deze netwerkkaart te kopen. Ik koos het volgens het principe - "betrouwbaar merk", ondersteuning voor Windows 10, nou ja, niet de hoogste prijs binnen de prijsstelling van dit merk. Naar aanleiding van de verkiezingen bleek dit model voor mij het meest begrijpelijk. Ja, niet goedkoop, ja, de mogelijkheden van de kaart zijn overdreven voor mij, maar ik besloot een gokje te wagen (vanwege het kleine aantal recensies over dit model) en kocht het. Ik koos voor de originele versie voor de volle prijs en nam de juiste beslissing - Intel stelde niet teleur. Nu werkt in offline games met "torrents" op de achtergrond alles goed, niets loopt achter, frames zakt niet door en al het "netwerk" -werk wordt overgenomen door de netwerkkaart, zonder de processor te laden - ik heb wat ik wilde. Ik wil ook een zeker gevoel van betrouwbaarheid en foutloosheid opmerken - ik stopte het gewoon in de sleuf en alles werkte zonder te dansen en te dansen.
20 maart 2018, Moskou

Elektronica

Kantoor

Huishoudelijke apparaten