ITECH mount T3001

Korte beoordeling
ITECH mount T3001
Geselecteerd in de beoordeling
5
Beste beoordeling beugels voor tv's
Voor 15-40 "diagonaal - Voor 42-70" diagonaal - Vloermodel - Draaibaar - VESA-standaard
Terug naar beoordeling
Delen

Koop ITECH mount T3001

Specificaties ITECH mount T3001

Yandex.Market-gegevens
Opties
Een type rek
Afspraak LCD TV
Maximale lading 30 kg
Aantal planken 3
Aantal vrijheidsgraden 1
Diagonale tv 32-55 duim
Beurt er bestaat
Vesa-standaard 300x200 mm, 200x200 mm, 300x300 mm, 400x200 mm, 400x300 mm, 400x400 mm, 600x400 mm
Extra informatie beugel rotatie: + 15 ° ~ -15 °

Adviezen van de ITECH-houder T3001

Yandex.Market-gegevens
Beoordeling: 5 uit 5
Elena
Voordelen: Compactheid, stijl
Nadelen: geen kanaal voor draden
Commentaar: Adviseren
25 september 2019, Yegoryevsk
Beoordeling: 5 uit 5
Dmitry Bondarev
Voordelen: Een zeer mooie, functionele en duurzame plank waarop al mijn apparatuur zich bevond, bestaande uit: plasma, een centrale luidspreker (zuil), een stereo-ontvanger en een blu-rayspeler. Alles ziet er geweldig en harmonieus uit. In het begin maakte ik me zorgen dat de lading van bovenstaande items te groot voor haar zou zijn, maar nee, alles is in orde !!!!
Nadelen: Nee
Commentaar: Ik raad iedereen aan om te kopen!
13 november 2019, Kursk
Beoordeling: 5 uit 5
Tegen Evgeny S.
Voordelen: Betaalbaar, eenvoudig te monteren, een rijke set beugels (hoewel ik nog steeds lange schroeven voor mijn tv moest kopen om een ​​lichte verticale kanteling te garanderen), stoppers op twee wielen om de positie te bevestigen, behoorlijk stijlvol uiterlijk.
Nadelen: Er is geen kabelkanaal, er is geen aanpassing van de kanteling van de beugel in het verticale vlak, hoewel je gemakkelijk twee paar plastic ringen van verschillende lengtes uit de set beugels kunt pakken om de tv te installeren met een afwijking van ongeveer 10 graden.
Commentaar: Een goede moderne versie van een tv-nachtkastje met de mogelijkheid om snel door de kamer te bewegen. De buis is van binnen hol met een drieledige steun over de gehele lengte, die voldoende structurele stijfheid biedt, maar tegelijkertijd het gewicht aanzienlijk vermindert. Over het algemeen blijkt het ontwerp, ondanks het dunne uiterlijk, vrij stabiel te zijn, de middelste en bovenste planken worden in feite alleen op de afstandhouder en de pijpenkast gehouden, dus ik heb ze niet overbelast, hoewel de middelste plank perfect geschikt is voor een slank pc-bureaublad van ongeveer 10 kg. Technisch gezien maakt het ontwerp het mogelijk om een ​​of twee planken in de tegenovergestelde richting van het scherm te draaien om een ​​tegengewicht te creëren of ruimte vrij te maken direct voor de tv, hoewel dit geen specifiek punt heeft.
30 maart 2020, Moskou

Elektronica

Kantoor

Huishoudelijke apparaten