TopON TOP-T72

Korte beoordeling
TopON TOP-T72
Geselecteerd in de beoordeling
13
Beste beoordeling externe batterijen (powerbank)
10000 mAh en meer - Laptops opladen - Voor tablets - Met snel opladen - Voor iPhones (iPhone) - Voor telefoons (smartphones)
Terug naar beoordeling
Delen

Koop TopON TOP-T72

TopON TOP-T72 specificaties

Yandex.Market-gegevens
Algemene karakteristieken
Capaciteit 18000 mAh (66,60 Wh)
Gelijktijdig opladen van twee apparaten er bestaat
Laptops opladen er bestaat
Auto adapter er bestaat
Ondersteuning voor snel opladen ja, Qualcomm Quick Charge 2.0
Ingang
Connector ronde connector
Spanning 5, 13-20V
Actueel 2,1 - 3 A
Uitvoer
Connectoren USBx2, universele connector
Maximale stroom op USB 1 2 EEN
Maximale stroom op USB 2 2.1 EEN
Ondersteuning 12 V, 16,50 V, 19 V, 20 V, 24 V
Micro USB-adapter er bestaat
Batterij
Een type Li-ion
Aantal oplaadcycli 500
Bovendien
Kortsluitingsbeveiliging er bestaat
Overbelastingsbeveiliging er bestaat
bescherming tegen oververhitting er bestaat
Laadindicator er bestaat
Lichaams materiaal plastic
Dimensies 78x174x21,5 mm
Gewicht 420 g
Uitrusting USB-kabel - micro-USB; 8 adapters voor laptops; auto-adapter
Extra informatie extra micro-USB-ingang

TopON TOP-T72 beoordelingen

Yandex.Market-gegevens
Beoordeling: 4 uit 5
Voordelen: De hoofdfunctionaliteit leverde geen klachten op, het is geweldig!
Nadelen: De duivel is in de details. Het is geen feit dat een ander apparaat dergelijke nadelen niet zal hebben. 1. De aangegeven capaciteit van 18 A * h (66,6 W * h) is een leugen, de gemeten laadcapaciteit was 13,7 A * h (50 W * h), de output bij voeding door een laptop, rekening houdend met efficiëntie, is natuurlijk nog minder met 20-25% ... Dienovereenkomstig moet de koper weten dat de totale hoeveelheid energie wanneer deze wordt aangedreven door een laptop niet meer zal zijn dan 40 W * h. 2. Neemt u de accu in het gebied van het display, dan buigt de behuizing sterk door, deze kan breken in de rugzak. Aangezien het apparaat bedoeld is voor gebruik buitenshuis, is dit onaanvaardbaar. 3. Bij het opladen van deze batterij via de ronde poort is de spanning op beide USB-aansluitingen = 5,75 V, wat niet overeenkomt met de USB-specificatie en in het algemeen kan leiden tot schade aan de aangesloten apparaten. Het is vermeldenswaard dat de instructie in kleine lettertjes gelijktijdig opladen en energie vrijgeven verbiedt, maar weinig mensen zullen dit lezen. 4. Op zich is het ontbreken van de mogelijkheid om op te laden vanaf het apparaat terwijl het aan het opladen is een nadeel, aangezien je onderweg ook moet opladen met een USB-uitgang. 5. Er worden geen adapters meegeleverd bij het opladen van de laptop naar de ronde batterijpoort. Wat moet een persoon die niet klaar is om iets te solderen om zijn beuk op te laden, doen? Koop nog een 19V-voeding of laad een halve dag op via USB. 6. Het plastic (eraf!) Van het apparaat stinkt erg sterk, als je de kamer binnenkomt waar het ligt, raakt het de neus. Misschien zal het na verloop van tijd vervagen ... 7. Er is geen ondersteuningsdienst voor vragen die per e-mail worden gesteld. mail, na een week komt er geen antwoord.
Commentaar:
13 april 2018, Moskou
Beoordeling: 5 uit 5
Voordelen: Capaciteit, beschikbaarheid van beeldschermen, breed scala aan uitgangsspanningen voor laptops. Kan in de zak van een jas worden gestopt, handpalmformaat. Ik heb het geprobeerd op 3 laptops (DELL Samsung Asus) - alles bleek te zijn opgeladen via de batterij! - Uitstekend! Sluit perfect aan op andere externe batterijen en verdeelt en accepteert een lading met een knal.
Nadelen: Zoals eerder vermeld laadt de mobiele telefoon 2,5 watt op via de USB1-poort, en niet 5 zoals bij conventioneel opladen. Het tweede minpuntje is het ontbreken van een oplader in de kit, zoals een laptop, je moet zelf zoeken om op te laden, de batterij wordt lange tijd gevoed via de micro-USB-ingang. Dell ovsky-laptop wordt alleen opgeladen als deze is ingeschakeld (hoewel het mogelijk is dat het hele ding zich in de Likux op de laptop bevindt, weet ik niet), worden de achtergebleven laptops die ik in alle staten heb getest, opgeladen). Geen enkele adapter die in de kit werd meegeleverd, kwam naar de laptop van Dell, waardoor je hem wel kunt opladen via de batterij, maar je kon de batterij niet opladen via het lichtnet in de aanwezigheid van een "native" Dell-oplader.
Commentaar: De indrukken zijn over het algemeen uitstekend, hij laadt zowel telefoons op als, belangrijker nog, laptops, waarvoor de batterij daadwerkelijk is gekocht. De bovenstaande nadelen zijn nogal kleinschalig.
4 november 2017, Moskou
Ekaterina Petrova
Voordelen: De kwaliteit van oplaadapparaten, en precies verschillende apparaten
Nadelen: Totdat ik het vond, is het formaat niet voor een zak, maar laadt het zowel een laptop als een tablet tegelijk op, wat alles compenseert)
Commentaar: Werd gewoon mijn redder! Ik kocht het voor de reis, en ik heb er drie per week, en ik heb er helemaal geen spijt van gehad. Deze kleine doos laadt perfect twee telefoons tegelijk op, een laptop of een tablet, nou ja, kortom, er is genoeg opladen voor al mijn gadgets en ik ervaar geen eeuwige paniek bij het zoeken naar stopcontacten) Ik raad iedereen aan die graag binnen is aanraking en houdt van reizen !!!
19 februari 2018, Moskou
Ilya Ilya
Voordelen: Echt grote capaciteit, zeer snelladende laptop, coole uitstraling
Nadelen: Niet gevonden
Commentaar:
5 oktober 2017, Moskou
Voordelen: Multifunctioneel, met display, duurzaam, kan direct in de auto worden opgeladen.
Nadelen: Past niet in een kleine damestas, nogal zwaar voor een meisje
Commentaar: Lange tijd koos ik voor mezelf een draagbare oplader. Ik gebruik in mijn werk twee telefoons, een laptop, een camera en daarnaast ben ik constant onderweg. Dit model helpt mij en mijn collega's enorm! Er zijn alle stekkers, je kunt de laptop opladen met je telefoon en, wat het coolste is, er is een sigarettenaansteker! Ik raad P.S. ten zeerste aan. Als je kinderen hebt, neem dan de zwarte. Ik kocht een witte en het kind maakte op de allereerste dag een kalya-malya met een stift, nu wrijft het niet weg :) + Ik liet het vallen, maar het lichaam barstte niet eens. Allemaal goedheid en opgeladen laptops!
5 oktober 2017, Moskou
stif.valter
Voordelen: Houdt perfect een lading vast, laadt de laptop en de telefoon een paar keer tegelijkertijd op, alles is decoratief
Nadelen: Je kunt hem natuurlijk niet in de korman stoppen, maar dit wordt gecompenseerd door het volume van de lading.
Commentaar:
5 oktober 2017, Moskou
Anastasia Klimova
Voordelen: Laadt elk apparaat zeer snel op.
Nadelen: Nee
Commentaar: Ik hou echt van dit model. De lading duurt lang. Groot ding. Ik adviseer !!!
3 maart 2018, Moskou
dima kerel
Voordelen: Informatief display, snellaadsysteem aan een van de uitgangen, de mogelijkheid om drie gadgets tegelijk op te laden, uiterlijk, bouwkwaliteit
Commentaar:
5 okt.2017
Voordelen: Krachtig, laadt meerdere gadgets tegelijkertijd op. Heeft een snellaadfunctie. U kunt uw ultrabook opladen.
Nadelen: Geen Type-C-snoer.
Commentaar: Een goede gadget, ik heb mezelf en mijn vriend cadeau gedaan.
6 oktober 2017, Moskou
Fomichev Alexey
Voordelen: Redelijke capaciteit, hoge efficiëntie, ondersteuning voor snel opladen, opladen van alle gadgets, inclusief laptops en zelfs (!) Een auto, bouwkwaliteit, mat.
Nadelen: De maat is alleen voor de tas, maar omwille van zo'n capaciteit moet je hem verdragen.
Commentaar: Ik had niet verwacht dat er in onze tijd fabrikanten zijn die de nominale capaciteit van blikken niet overschatten. Respect voor eerlijkheid en constante kwaliteit. Reeds de tweede lading van TopON en de tweede keer faalden niet. Ik raad ten zeerste aan om te kopen.
24 januari 2018, Moskou

Elektronica

Kantoor

Huishoudelijke apparaten