Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Korte beoordeling
Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Geselecteerd in de beoordeling
5
Beste beoordeling Xiaomi-tv's
Smart TV - Diagonaal: 43 inch
Terug naar beoordeling
Delen

Koop Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Kenmerken Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Yandex.Market-gegevens
Belangrijkste kenmerken
Een type LCD TV
Diagonaal 42,5 "(108 cm)
Schermformaat 16:9
Resolutie 3840 x 2160
HD-resolutie 4K UHD, HDR
LED (LED) achtergrondverlichting er bestaat
Stereo geluid er bestaat
Vernieuwingssnelheid van het scherm 60 Hz
Smart TV er bestaat
Smart TV-platform Android
Modeljaar 2019
Afbeelding
Helderheid 220 cd / m2
Contrast 1000:1
Kijk hoek 178°
Pixel reactietijd 8 ms
Progressieve scan er bestaat
Signaalontvangst
DVB-T-ondersteuning DVB-T MPEG4
DVB-T2-ondersteuning er bestaat
DVB-C-ondersteuning DVB-C MPEG4
Geluid
Geluidsvermogen 16 W (2x8 W)
Akoestisch systeem twee luidsprekers
Surround geluid er bestaat
Audiodecoders Dolby Digital, DTS
Multimedia
Ondersteunde formaten MPEG4, HEVC (H.265), JPEG
Interfaces
Ingangen AV, HDMI x3, USB, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac
Uitgangen optiek
Connectoren aan de voorkant / zijkant HDMI, USB
HDMI interface versie HDMI 2.0
CI-ondersteuning ja, één slot, CI + -ondersteuning
Functies
24p True Cinema-ondersteuning er bestaat
RAM 2 GB
Ingebouwd geheugen 8 GB
Bovendien
Wandmontage mogelijk er bestaat
VESA-montagestandaard 300 × 300 mm
Afmetingen met voet (BxHxD) 963x613x233 mm
Afmetingen zonder voet (BxHxD) 963x559x33 mm
Extra informatie Russified menu

Meningen van de Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Yandex.Market-gegevens
Beoordeling: 5 uit 5
Dmitry Koshevets
Voordelen: Helder beeld, gemakkelijke verbinding. Android TV 9 is een geweldige tablet! 4K-video's op YouTube gaan met een knal! Een intellectueel ding waar je een beetje hersens voor moet maken.
Nadelen: In de SMART-modus is er geen manier om het beeld aan te passen. Alles is normaal in tv-modus. Er is niet genoeg "Menu" -knop voor dynamische tv-instellingen. Er is geen anti-aliasing voor 24 frames, hierdoor kunnen bevriezingen optreden in dynamische scènes.
Commentaar: Lichte friezen in dynamische scènes doden de algemene indruk van dit apparaat niet. Installeer de Nintendo 64-emulator, sluit een gamepad aan - en klaar! Het belangrijkste, zoals bij elk Android-apparaat, is om het niet te overdrijven met het installeren van programma's. En er is iets te installeren!
11 augustus 2020, Kaliningrad
Vladis
Voordelen: geweldige tv voor uw geld
Nadelen: zij zijn niet
Commentaar: Ik raad iedereen aan
10 september 2020, Zhukovsky
Tegen Rapan R.
Voordelen: Voor deze prijs top. Slimme Android is perfect. Geen vertragingen, bevriezingen, enz. 2nd OS pacth wall werkt ook prima.
Nadelen: Tegen een volledig zwarte achtergrond is een lage dichtheid van LED's met achtergrondverlichting zichtbaar, wat niet merkbaar is bij het bekijken van een video, enz. In de Android OS-modus is het onmogelijk om in de video, geluid, enz. Bij gebruik van de tweede patchwall-schaal is er echter zo'n mogelijkheid!
Commentaar: Prijs kwaliteit. Super slimme tv!
25 september 2020, Simferopol
Beoordeling: 4 uit 5
Catherine
Voordelen: Leuk plaatje Handige Chromecast
Nadelen: Het geluid is van niet erg goede kwaliteit. Koop idealiter een geluidssysteem, maar voor de kieskeurigen zijn native speakers voldoende. Er wordt geen muurbeugel meegeleverd - je moet deze apart kopen.
Commentaar: Voor mij was het belangrijk dat het mogelijk was om het beeld draadloos van de laptop naar de tv te sturen. Ik regelde een paar dagen dansen met een tamboerijn, in een poging Miracast en DiWi op tv te openen.Dus voor degenen die net als ik zijn - in de tank: tv op Android en ondersteunt Chromecast. Die. het enige dat u hoeft te doen, is op de knop Uitzenden in de Chrome-browser op uw laptop klikken - en voila! Maar er moet worden opgemerkt dat de snelheid van de wifi redelijk moet zijn, anders vertraagt ​​de overdracht.
25 september 2020, Jekaterinenburg
Tegen Dmitry P.
Voordelen: waarde versus kans
Nadelen: in een half jaar was ik een paar keer stom, het was niet cruciaal om opnieuw op te starten
Commentaar:
25 augustus 2020, Simferopol
Beoordeling: 4 uit 5
voedsel s.
Voordelen: prijs kwaliteit verhouding !!! Het besturingssysteem is erg snel. De afstandsbediening is compact. het ontwerp is niet slecht, erg licht en 4K vooral van een externe bron. door HDVideobox te installeren - u vergeet alle kabels, flashstations, downloads, enz. Hij heeft alleen wifi en eten nodig. via bluetooth een gamepad aangesloten - speel tenminste Android-games in Sega, Dandy en zelfs in PS1. Ik verbond draagbare akoestiek met karaoke via bluetooth - kant-en-klare karaoke.
Nadelen: er is geen snelle toegang tot de beeldinstellingen, je moet altijd ergens ver gaan (maar deze vergoeding is voor een android en een minimalistische afstandsbediening). Gesproken zoekopdrachten retourneren antwoorden die in alle toepassingen zijn gevonden, behalve de browser. - ongemakkelijk.
Commentaar: in vergelijking met LG voor 55.000 roebel, kan ik het volgende zeggen. Het beeld op de ski is beter, er zijn meer instellingen, 4K ziet er helderder en mooier uit, de tv zelf is handig qua bediening, de afstandsbediening met de accelerometer is een ding !!! (maar het kost afzonderlijk 3500, ik had het in de kit). Xiaomi wint ondubbelzinnig qua functionaliteit en prijs.
20 augustus 2020, Perm
Pilin Artyom
Voordelen: Functionaliteit en kenmerken voor zijn kosten (gekocht voor 21000r)
Nadelen: Het native geluid is verschrikkelijk, gelukkig sneed ik het meteen door naar de soundbar op bt
Commentaar: Ik heb het ter vervanging van een 10 jaar oude Samsung, ik gebruik de tv als scherm voor films en YouTube. Het beeld is niet slechter dan op een 4k ski in 2018 vanuit de volgende kamer, maar slim is vele malen aangenamer. Persoonlijk mis ik alleen de poortweergave, verder is alles ok
23 augustus 2020, Nizhny Novgorod
Alexey Romankov
Voordelen: Matrix, 4K HDR, visueel snelle respons. AndroidTV aan boord, WiFi 5ghz. 3 (!) HDMI-ingangen, concurrenten hebben er 2 of zelfs 1 op zijn best.
Nadelen: Voor de huidige kosten de beste optie. Mega-oogstmachine. Het is jammer dat hij geen broodjes bakt. Het geluid voor die afmetingen die gereserveerd zijn voor akoestiek is helemaal niet slecht. De rest van de Chinese tegenhangers heeft het veel erger.
Commentaar: Na 11 jaar trouw te hebben gediend, gaf de LG 37LH5000 het op (de matrix stierf), ze besloten niet te proberen het te repareren, maar een nieuwe te kopen. Met een budget van maximaal 25.000 waren er óf A-merken die qua capaciteiten totaal verrot waren, óf een matige naam gemaakt in China. Plots kwam nieuws over kortingen op tv's van Xiaomi tegen. Als gevolg daarvan kocht ik het op Beru.ru. Tot grote vreugde arriveerde de tv in 3 (!) Dagen in Rostov aan de Don, hoewel ze zelfs in de bedrijfswinkel beloofden van 4 tot 11 uur. De tv arriveerde keurig verpakt in een luchtbel (hoewel ze ze waren hebberig) en volledig intact (bedankt DPD, je bent geweldig). Ik was ook aangenaam verrast door de mogelijkheid om het op krediet op te nemen via Sberbank, rechtstreeks "zonder de kassa te verlaten" (ik bestelde het via de Android-applicatie, het programma stuurde het verzoek zelf door naar de Sberbank-applicatie en na goedkeuring keerde het terug naar Beru in 3 minuten om de procedure te voltooien), ik hou er echt niet van ergens heen te gaan, te communiceren met vertegenwoordigers die om de een of andere reden denken dat ze slimmer zijn dan jij en beter weten wat je nodig hebt. Het enige is dat je de Mi Box S ergens moet neerzetten, want alles wat hij kan doet de tv op dezelfde manier zonder te spannen.
17 augustus 2020, Rostov aan de Don

Elektronica

Kantoor

Huishoudelijke apparaten