Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Kort gjennomgang
Valgt i vurderingen
5
Beste vurdering
Xiaomi TV-er
Smart TV - Diagonal: 43 tommer
Kjøp Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Kjennetegn Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Yandex. Markedsdata
Hovedtrekk | |
En type | LCD-TV |
Diagonal | 42,5 "(108cm) |
Skjermformat | 16:9 |
Vedtak | 3840x2160 |
HD-oppløsning | 4K UHD, HDR |
LED (LED) bakgrunnsbelysning | det er |
Stereolyd | det er |
Skjermoppdateringsfrekvens | 60 Hz |
Smart TV | det er |
Smart TV-plattform | Android |
Modellår | 2019 |
Bilde | |
Lysstyrke | 220 cd / m2 |
Kontrast | 1000:1 |
Innsynsvinkel | 178° |
Pixel responstid | 8 ms |
Progressiv skanning | det er |
Signalmottak | |
DVB-T-støtte | DVB-T MPEG4 |
DVB-T2-støtte | det er |
DVB-C-støtte | DVB-C MPEG4 |
Lyd | |
Lydkraft | 16 W (2x8 W) |
Akustisk system | to høyttalere |
Surroundlyd | det er |
Audio dekodere | Dolby Digital, DTS |
Multimedia | |
Støttede formater | MPEG4, HEVC (H.265), JPEG |
Grensesnitt | |
Innganger | AV, HDMI x3, USB, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac |
Utganger | optikk |
Kontakt på front / side | HDMI, USB |
HDMI-grensesnittversjon | HDMI 2.0 |
CI-støtte | ja, ett spor, CI + -støtte |
Funksjoner | |
24p True Cinema-støtte | det er |
RAM | 2 GB |
Innebygd minne | 8 GB |
I tillegg | |
Kan monteres på veggen | det er |
VESA-monteringsstandard | 300 × 300 mm |
Dimensjoner med stativ (BxHxD) | 963x613x233 mm |
Dimensjoner uten stativ (BxHxD) | 963x559x33 mm |
Tilleggsinformasjon | Russifisert meny |
Meninger fra Xiaomi Mi TV 4S 43 T2
Yandex. Markedsdata
Fordeler:
Lyst bilde, enkel tilkobling. Android TV 9 er et flott nettbrett! 4K-videoer på Youtube går med et smell! En intellektuell ting som du trenger for å sette litt hjerner.
Ulemper:
I SMART-modus er det ingen måte å justere bildet på. Alt er normalt i TV-modus. Det er ikke nok "Menu" -knapp for dynamiske TV-innstillinger. Det er ingen anti-aliasing for 24 bilder, på grunn av dette kan frysing forekomme i dynamiske scener.
Kommentar:
Lys friser i dynamiske scener dreper ikke helhetsinntrykket av denne enheten. Installer Nintendo 64-emulatoren, koble til en gamepad - og gå! Det viktigste, som i enhver Android-enhet, er ikke å overdrive det med å installere programmer. Og det er noe å installere!
11. august 2020, Kaliningrad
Fordeler:
flott TV-apparat for pengene dine
Ulemper:
de er ikke
Kommentar:
Jeg anbefaler alle
10. september 2020, Zhukovsky
Fordeler:
For denne pristoppen. Smart android er perfekt. Ingen forsinkelser, fryser osv. Andre OS-pacth-veggen fungerer også bra.
Ulemper:
Mot en helt svart bakgrunn er en lav tetthet av bakgrunnsbelysningsdioder synlige, noe som ikke merkes når du ser på en video osv. I android os-modus er det umulig å komme inn i video, lyd osv. Imidlertid, når du bruker det andre patchwall-skallet, er det en slik mulighet!
Kommentar:
Priskvalitet. Super smart tv!
25. september 2020, Simferopol
Fordeler:
Fint bilde Handy Chromecast
Ulemper:
Lyden er ikke veldig god kvalitet. Ideelt sett kjøper du et lydsystem, men for de kresne vil morsmålene gjøre det. Det er ingen veggfeste inkludert - du må kjøpe den separat.
Kommentar:
Det var viktig for meg at det var mulig å kringkaste bildet fra den bærbare datamaskinen til TV-en uten ledninger. I et par dager arrangerte jeg dans med tamburin, og prøvde å åpne Miracast og DiWi på TV.Så for de som er som meg - i tanken: TV på Android og støtter Chromecast. De. alt du trenger å gjøre er å klikke på Broadcast-knappen i Chrome-nettleseren på den bærbare datamaskinen din - og voila! Men det skal bemerkes at hastigheten på Wi-Fi må være anstendig, ellers senker overføringen.
25. september 2020, Jekaterinburg
Fordeler:
verdi versus mulighet
Ulemper:
på et halvt år var jeg dum et par ganger, det var ikke kritisk å starte på nytt
Kommentar:
25. august 2020, Simferopol
Fordeler:
forhold mellom pris og kvalitet !!! Operativsystemet er veldig raskt. Fjernkontrollen er kompakt. designet er ikke dårlig, veldig lett og 4K spesielt fra en ekstern kilde. ved å installere HDVideobox - du glemmer alle ledningene, flash-stasjoner, nedlastinger osv. Han trenger bare Wi-Fi og mat. koblet en gamepad via Bluetooth - spill minst Android-spill i det minste i sega, dandy og til og med PS1. Jeg koblet bærbar akustikk med karaoke via Bluetooth - ferdig karaoke.
Ulemper:
det er ingen rask tilgang til bildeinnstillingene, du må gå et sted langt hele tiden (men denne avgiften er for en android og en minimalistisk fjernkontroll). Stemmesøk returnerer svar som finnes i alle applikasjoner unntatt nettleseren. - upraktisk.
Kommentar:
sammenlignet med LG for 55.000 rubler, kan jeg si følgende. Bildet av skien er bedre, det er flere innstillinger, 4K ser klarere og vakrere ut, selve TV-en er praktisk når det gjelder kontroll, fjernkontrollen med akselerometeret er en ting !!! (men det koster separat 3500, jeg hadde det i settet). Xiaomi vinner når det gjelder funksjonalitet og pris utvetydig.
20. august 2020, Perm
Fordeler:
Funksjonalitet og egenskaper for prisen (kjøpt for 21000r)
Ulemper:
Den opprinnelige lyden er forferdelig, heldigvis kuttet jeg den umiddelbart til soundbaren på bt
Kommentar:
Jeg fikk den til å erstatte en 10 år gammel Samsung, jeg bruker TV-en som skjerm for film og YouTube. Bildet er ikke verre enn på en 4k ski i 2018 fra neste rom, men den smarte er mange ganger mer behagelig. Personlig savner jeg bare havnedisplayet, ellers er alt ok
23. august 2020, Nizhny Novgorod
Fordeler:
Matrise, 4K HDR, visuelt rask respons. AndroidTV ombord, WiFi 5 GHz. 3 (!) HDMI-innganger, konkurrentene har 2 eller til og med 1 i beste fall.
Ulemper:
For den nåværende kostnaden, det beste alternativet. Mega hogstmaskin. Det er synd at han ikke baker boller. Lyden for de dimensjonene som er satt av til akustikk er ikke dårlig i det hele tatt. Resten av de kinesiske kollegerne har det mye verre.
Kommentar:
Etter å ha tjent trofast i 11 år ga LG 37LH5000 opp (matrisen døde), bestemte de seg for ikke å prøve å reparere den, men å kjøpe en ny. I et budsjett på opptil 25 000 var det enten helt råtne A-merker når det gjelder evner, eller et sånn navn laget i Kina. Plutselig kom over nyheter om rabatter på TV fra Xiaomi. Som et resultat kjøpte jeg den på Beru.ru. Til stor glede ankom TV-en på Rostov ved Don i løpet av 3 (!) Dager, selv om de selv lovet fra 4 til 11 selv i selskapets butikk. TV-en kom pent pakket i en boble (selv om de var grådige og kunne sette en ny til lag) og helt intakt (takk DPD, du er flott). Jeg ble også positivt overrasket over muligheten til å ta det ut på kreditt gjennom Sberbank, direkte "uten å forlate kassaapparatet" (jeg bestilte det gjennom Android-applikasjonen, selve programmet videresendte forespørselen til Sberbank-applikasjonen, og etter godkjenning returnerte den til Beru i løpet av 3 minutter for å fullføre prosedyren), Jeg liker virkelig ikke å gå et sted, kommunisere med representanter som av en eller annen grunn mener at de er smartere enn deg og vet bedre hva du trenger. Det eneste er at du må plassere Mi Box S et sted, for alt det kan TV-en på samme måte uten å anstrenge seg.
17. august 2020, Rostov ved Don