ITECH-montering T3001
Kort recension
Vald i betyg
5
Bästa betyg
fästen för TV-apparater
För 15-40 "diagonal - För 42-70" diagonal - Golvstående - Vridbar - VESA-standard
Köp ITECH mount T3001
Specifikationer ITECH-montering T3001
Yandex.Marknadsdata
alternativ | |
En typ | kuggstång |
Utnämning | LCD-TV |
Maximal belastning | 30 kg |
Antal hyllor | 3 |
Antal frihetsgrader | 1 |
Diagonal TV | 32-55 tum |
Sväng | det finns |
Vesa-standard | 300x200 mm, 200x200 mm, 300x300 mm, 400x200 mm, 400x300 mm, 400x400 mm, 600x400 mm |
ytterligare information | fäste rotation: + 15 ° ~ -15 ° |
Yttranden från ITECH-monteringen T3001
Yandex.Marknadsdata
Fördelar:
Kompaktitet, stilfullhet
Nackdelar:
ingen kanal för ledningar
Kommentar:
Rekommendera
25 september 2019, Yegoryevsk
Fördelar:
En mycket vacker, funktionell och hållbar hylla där all min utrustning var belägen, bestående av: Plasma, en centralhögtalare (kolumn), en stereomottagare och en Blue-ray-spelare. Allt ser bra ut och harmoniskt. Först var jag orolig att belastningen från ovanstående föremål skulle vara för stor för henne, men nej, allt är bra !!!!
Nackdelar:
Nej
Kommentar:
Jag rekommenderar alla att köpa!
13 november 2019, Kursk
Fördelar:
Prisvärd, lätt att montera, en rik uppsättning fästen (även om jag fortfarande var tvungen att köpa långa skruvar för min TV för att säkerställa en liten vertikal lutning), proppar på två hjul för att fixa positionen, ganska snyggt utseende.
Nackdelar:
Det finns ingen kabelkanal, det finns ingen justering av fästets lutning i vertikalt plan, även om du enkelt kan plocka upp två par plastbrickor av olika längd från uppsättningen fästen för att installera TV: n med en avvikelse på cirka 10 grader.
Kommentar:
En bra modern version av ett TV-sängbord med möjlighet att snabbt röra sig i rummet. Röret är ihåligt inuti med en trebalkstång längs hela sin längd, vilket ger tillräcklig strukturell styvhet men samtidigt minskar vikten avsevärt. Trots det spetsiga utseendet visar sig designen vara ganska stabil, de mellersta och övre hyllorna hålls faktiskt bara på distansen och rörlådan, så jag överbelastade dem inte, även om mitthyllan passade perfekt för ett smalt PC-skrivbord som väger cirka 10 kg. Tekniskt tillåter designen att en eller två hyllor kan vridas i motsatt riktning mot skärmen för att skapa en motvikt eller frigöra utrymme direkt framför TV: n, även om det inte finns någon speciell punkt i detta.
30 mars 2020, Moskva