Intel I210-T1

Kort gennemgang
Intel I210-T1
Valgt i vurderingen
6
Bedste vurdering netværkskort
Grænseflader: PCI-E - Hastighed: 1 Gbps
Tilbage til vurdering
Del

Køb Intel I210-T1

Intel I210-T1 specifikationer

Yandex.Marked data
Generelle egenskaber
Interface PCI-E
Baudrate 10/100/1000
Antal RJ-45-stik 1
Afbryd koordinering der er
Jumbo Frame Support der er
TCP Checksum Offload der er
TCP-segmentering der er
OS support Windows Server 2008/7, DOS, CE 6/7, Linux RHEL 5.8 / 6.2, Linux SLES 10/11, VMware ESX / ESXi
Derudover
Livstid 1095 dage.
Garantiperiode 1095 dage.

Udtalelser fra Intel I210-T1

Yandex.Marked data
Bedømmelse: 5 ud af 5
Ivanov.
Fordele: Stabilitet. Ydeevne, indbygget QOS (meget flot til hjemmet)
Ulemper: Prisen på et tørklæde fra Intel.
Kommentar: Hjemmegigabit Ethernet fra ISP. Den gamle indbyggede realtek pressede 500 megabit ud af kraften, mens den indlæste CPU-kernen med halvdelen. Og jeg kunne ikke gøre noget ved det. Ved lejligheden købte jeg en klon af dette tørklæde med den samme chip på Amazon til $ 15. Jeg indsatte det, installerede driveren fra Intels websted, og jeg kender ikke sorg. Hastigheden sprang til 800 megabit og løb naturligvis ind i udbyderens switch. Mellem en computer og en bærbar computer med Intels lommetørklæde giver det mere end 950. Belastningen på procentdelen faldt. Jeg er tilfreds. Og nu er der ikke behov for programmatisk at skære torrents, hvis jeg vil spille på nettet eller se en video, prioriterer et smart stykke hardware automatisk trafik.
30. januar 2017, Skt. Petersborg
Bedømmelse: 5 ud af 5
Maxim P.
Fordele: En eller anden form for soliditet og pålidelighed. Jeg sætter det bare i åbningen, og alt fungerer som det skal.
Ulemper: Ikke fundet
Kommentar: Jeg er ikke en god mester i at beskrive alle slags netværksteknologier, tk. ikke meget i emnet og kender ikke vilkårene. Bundlinjen er, at jeg har god computerhardware, som jeg købte for nylig, og af en eller anden grund troede jeg, at moderne hardware løste problemerne med stor belastning på den centrale processor, når jeg bruger det indbyggede netværkskort (som forresten er også Intel). Men nej, vi besluttede ikke, og i offline-spil med baggrundsdownload af indhold fra torrents, lags, trækninger og andre manifestationer, der ikke er behagelige for gameplayet, vises. Jeg kunne ikke klare det og besluttede at købe dette netværkskort. Jeg valgte det efter princippet - "pålideligt mærke", support til Windows 10, ja, ikke den højeste pris inden for prissætningen af ​​dette mærke. Som et resultat af valget viste denne model sig for at være den mest forståelige for mig. Ja, ikke billigt, ja, kortets muligheder er for store for mig, men jeg besluttede at tage en chance (på grund af det lille antal anmeldelser om denne model) og købte den. Jeg valgte den originale version til fuld pris og tog den rigtige beslutning - Intel skuffede ikke. Nu i offline-spil med "torrents" i baggrunden fungerer alt godt, intet halter, rammer falder ikke, og alt "netværks" -arbejdet overtages af netværkskortet uden at indlæse processoren - jeg fik hvad jeg ønskede. Jeg vil også bemærke en vis følelse af pålidelighed og fejlfrihed - jeg har lige indsat den i spalten, og alt fungerede uden at danse og danse.
20. marts 2018, Moskva

Elektronik

Kontor

Hårde hvidevarer